Maglenke golf 5

Maglenke golf 5

Pozdrav ,
Zamolio bih raju sa foruma ako neko zna da mi pojasni , kako ubaciti maglenke sa golfa 5 gti na golf 5 tdi , na kojem je prednji branik od GTI
Nemam fabricki prekidac za svjetla na kojem imam opciju za prednje maglenke nego samo zadnje , pa me interesuje sta mi je sve od dijelova potrebno i da li je uopste moguce ih ubaciti.
Nasao sam neke maglenke na ebay za golf 5 gti sa lecama ali pise citiram : ATTENTION:This bulb is 9006 plug, not H11
Posto sam totalni laik zamolio bih neki tutorial u detalje i koliko bi me otprilike kostalo ovo zadovoljstvo
Hvala unaprijed
 
Član
Sumnjam da niko ne želi, možda niko još nije naišao ko zna nešto o ovome.

To što ti piše na ebay-u je da je druga vrsta grla sijalice, koje je vjerovatno teže ili nemoguće pronaći kod nas, pošto se kod nas koristi H11. Pošto nemaš fabrički prekidač, spojiš prednje maglenke sa zadnjim preko releja i tako će ti se paliti u isto vrijeme sa zadnjim, ili da neki poseban prekidač staviš u kabinu, ali opet ti treba relej.
 
Član
Mislim da bi mogao, samo ćeš onda morati možda nabavljati sijalice preko eBay-a kada ti pregore. I čisto da budeš siguran, provjeri da li su dimenzije iste, da nema kakve razlike pošto je to za američko tržište.
 
Član
ja kad sam pitao kolegu marija u pvt sta mi je potrebno da ubacim maglenke on mi je ovo napisao Treba ti nova bordnetz(150km) treba ti set instalacije(30 eur ebay) treba ti prekidac i VCDS i naravno osoba koje ce sve to sloziti....mozes njega pitati oko tih detalja
 
Član
To sto sam napisao stoji :) . Tako se slazu maglenke ako se zeli da sve radi kao da je tvornica slozila. Ja sam stavio jos i 30 BYTE bordnetz pa mi se maglenke pale lijevo desno kad motam ili dajem zmigavac(ne preko 50km/h)
 
Član
To sto sam napisao stoji :) . Tako se slazu maglenke ako se zeli da sve radi kao da je tvornica slozila. Ja sam stavio jos i 30 BYTE bordnetz pa mi se maglenke pale lijevo desno kad motam ili dajem zmigavac(ne preko 50km/h)