Tuning & Styling FORUM // Street Race // Auto sport // Car audio

Full Version: Poliranje izduvne grane?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kao sto pise, zanima me jel tko zna kako se radi poliranje izduvne grane, i jel se samo ona polira, cime se polira? i jel se dobije na snazi?
A ako ja operem auto, da li cu dobit jos konja? :D

Mislim da je to glupost, cuj ako ispoliras da ces dobit na snazi, cista mahalska, kao sto rece bmwscaner uzmi sportsku i rahat Smile

poz.
Ne znam da li ces dobiti na snazi ali po mojoj logici poliranjem izduvni gasovi lakse "odlaze" i samim tim u cilindru ces imati bolje sagorijevanje! Kazem opet to je moje misljenje ali sam i ja laik u tim stvarima tako da...
a to poliranje obicne je glupost...jer ona cim se jednom odvozi ce poet zahrdjat i tu nema price...najbolje je uzeti hromiranu, tj. od nehrdjajuceg celika i staviti, ona ti nece uhvatiti korozije i ljepse se izgledat...a sa snagom nema veze...
U pitanju je Golf mk2 1.8 8V, a nista onda necu nista raditi, jer sam kontao da se dobijem na snazi malo, radi prosiravanja kanala, tj samim poliranjem se prosire izduvni kanali...Nis onda...Thx na odg...
Ima smisla radit ako je vec glava radjena. Naravno lakse je kupiti vec sredjenu granu. Pogledaj malo fabricke obicne grane iznutra, poprilicno je gruba obrada, ali to pravi razliku tek ako je vec dobro nasviran motor pa nemoze da dise.
Ma nista ljudovi hvala vama na odg.... Odustao sam, jer vidim da sam bio u zabludi....Tko ga jebe, nek ostane ovako....Ako nema kakvo jednostavnije rijesenje da se dobije na snazi neki chip ili nes slicno ?
16V inside Icon_lol???
ma meni je neki dan POLIRANA glava i da znate kako je super osjecaj...pustite se vi poliranja grana nista od toga...ccccccccc
podpisujem sta je rekao Tuzni, i istog molim ako ima neke literature na temu Fludia da mi se javi preko privatnih poruka... unaprijed hvala

pozdrav