16-03-2007, 07:52 PM
Prodajem golfa TDI 95 godina
Boja- LY3D Crvena
Oprema i ostale sitnice
Alu 15ke mislim da su OZ izgled isti kao kod druga nam dottore-a na golfu, sa novim toyo proxes II 195/50/15
GTI prednji spojler
VR6 replica, prednji gril bez znaka marke kamei
Angel eyes farovi sa xenon lecom i xenon sijalicama
Muzika: 10ka McAudio pojacalo, mp3 i kablovi od muzike.
Stopovi: Bijela stop svjetla, ali laicki objasnjeno one ljepe stopke znaci nije oni lexus ciganluci a zaboravio sam i prednji farovi i zadnje stope HELLA org.
Zadnji kamei krovni spojler
Meta alarm i Mult lock
2x airbag
140 000 orginalan sat, golf uvezen 2000. godine i znaci nije suplja, golf nikad nije zimi vozen. I sad ima jos nekih detalja, postavicu slike i video ako stignem.
Cijena: 12,500 KM
Znaci stvari koje sam nabrajao, laik sam za te neke marke imena i nazive, pa ako sam sta pogrijesio, izvinjavam se. Sto se tice muzike ima neke profi kablove ko fura muziku i db zna o cemu se radi. Takodje i alarmi i to nisam siguran jel se meta pise kako sam ja napisao i to ali uglavnom to je to. Svi djelovi su kupljeni u Njemackoj, znaci xenon farovi stopovi spojleri, i sve ima duplo, tj orginalne stvari.
A da dodje jos jedan set novih guma, neznam marku, dimeznije 14".
Golf je od druuga, momka svi znaju tako da sve ovo nije suplja.
Nadam se uskoro i slike.
Boja- LY3D Crvena
Oprema i ostale sitnice
Alu 15ke mislim da su OZ izgled isti kao kod druga nam dottore-a na golfu, sa novim toyo proxes II 195/50/15
GTI prednji spojler
VR6 replica, prednji gril bez znaka marke kamei
Angel eyes farovi sa xenon lecom i xenon sijalicama
Muzika: 10ka McAudio pojacalo, mp3 i kablovi od muzike.
Stopovi: Bijela stop svjetla, ali laicki objasnjeno one ljepe stopke znaci nije oni lexus ciganluci a zaboravio sam i prednji farovi i zadnje stope HELLA org.
Zadnji kamei krovni spojler
Meta alarm i Mult lock
2x airbag